Logg inn for å lagre

0 Handlevogn

Du har ingen varer i handlekurven.

Registrer deg Nyt $5 kupong med kode NO40  

FAQs

Q:Hvordan kjøpe?
A:

1. bla katalogen og klikk på ønsket produkt

2. På produktdetaljer siden velg størrelse og farge du foretrekker

3. klikk på "KJØP NU"

4. et oppsummeringsvindu vil åpnes. Klikk på "Fortsett å sjekke ut"

5. skriv inn leveringsadressen og betalingsinformasjonen

Q:Jeg vil gjerne annullere bestillingen min.
A:

Ikke bekymre deg så lenge pakken din for ditt ikke-tilpassede produkt ikke ble sendt ennå, kan du avbryte det ved å kontakte vårt serviceteam.

Q:Hvor lenge er leveringstiden?
A:

Når pakken din forlater vårt kvalitetssikringslager, tar det rundt 7-8 dager å nå deg, avhengig av varen du bestiller, opprinnelse og destinasjon.

Q:Hvordan kjenner jeg størrelsen min?
A:

Hver produktbeskrivelsesside har et detaljert størrelsesdiagram, du kan måle deg selv og velge kjolen størrelse i henhold til resultatet. Ikke bli forvirret hvis du ender med å ha en annen størrelse som vanlig uformell slitestørrelse, kjoler har forskjellige størrelser.

Q:Kan jeg bestille denne kjole i en annen stil / stoff / lengde?
A:

Vennligst forstå at hver kjole er nøye skreddersydd for å matche akkurat det du ser på bildene, så dessverre kan vi ikke endre stoffet / lengden på noen måte. For tiden er de to akseptable endringene fjernet av togene og legger til spaghettibånd, kun for kjoler med enkle design.

Q:Hvilke betalingsalternativer er tilgjengelige?
A:

Du kan betale for kjøpet ditt med alle de store kreditt- og debetkortene, eller legge inn en bestilling med forutbetaling, og ta kontakt med vår støtte for tilgjengelig forhåndsbetaling som inkluderer Bankoverføring, Western Union og MoneyGram.

Q:Hvordan kan jeg sjekke bestillingsstatusen min?
A:

Hvis du vil spore status for bestillingen din, kan du, når du mottar bestillingen din, når bestillingen din har blitt sendt ennå, logg inn "Min konto" først og klikk på "Mine bestillinger" på en hvilken som helst side av nettsiden.

Q:Er det noen ekstra avgifter involvert i frakt?
A:

I enkelte tilfeller kan bestemmelseslandet ditt kreve toll eller andre avgifter. Vi har ingen kontroll over disse kostnadene, da tollpolitikken varierer mye fra land til land. Vennligst sjekk med ditt lokale tollkontor for ytterligere informasjon. Vi vil merke pakken i lav verdi, men vi kan ikke love ingen omsetningsavgift.

Q:Hvor kan du sende til?
A:

Vi sender over hele verden. Det kan være spesielle steder at vi kanskje trenger mer informasjon om å sende til, men hvis en slik sjelden hendelse skulle oppstå, vil vi komme i kontakt med deg ASAP.

Q:Hva slags garanti eller garanti tilbyr du på produktene dine?
A:

Vi selger produkter som vi mener er av høy kvalitet og pålitelighet. Før vi sender hver kjole til våre kunder, vil våre Q & C-personell gjøre detaljert kontroll for å sikre høy kvalitet og aldri sende ut skadede eller feilaktige varer.

Q:Hva er din returpolicy?
A:

Kunder må kontakte Wearzius.ca kundeservice for å starte returprosessen innen 7 dager etter at du har mottatt varene dine. Hvis produktet kommer på feil måte, feilforsendt eller fargefeil, er du kvalifisert til å få full refusjon. Men hvis varen ikke er feil eller det er gjort i samsvar med størrelsen du bestilte, men ikke passer, merk at vi ikke vil godta det returnerte varen.